Επεκτείνει την παρουσία στην Ελλάδα η Radisson

[ad_1]

Με δύο νέα ξενοδοχεία εμπλουτίζει το χαρτοφυλάκιό του στην Ελλάδα ο όμιλος Radisson ο οποίος προχώρησε σε στρατηγική συμφωνία με τη HotelBrain. Κάτω από την ομπρέλα του διεθνούς ομίλου εντάσσονται το Radisson Resort Plaza Skiathos, το οποίο αναμένεται να κάνει πρεμιέρα τον προσεχή Ιούνιο, και το Radisson Blu Euphoria Vacation resort στη Μύκονο, το οποίο θα λειτουργήσει τον ερχόμενο Μάιο.

Το Radisson Resort Plaza Skiathos, δυναμικότητας 84 δωματίων και σουιτών, διαθέτει ένα εστιατόριο-μπαρ, πισίνα και υπηρεσίες wellness και βρίσκεται σε απόσταση 100 μέτρων από την παραλία. Το εν λόγω resort της Σκιάθου φέρνει στην Ελλάδα τη φιλοσοφία του πολυτελούς brand name Radisson, η οποία εστιάζει στο get the job done-everyday living harmony του επισκέπτη και στην αρμονία της ταξιδιωτικής εμπειρίας.

Ο όμιλος Radisson έχει περισσότερα από 290 ξενοδοχεία, άλλα σε λειτουργία και άλλα υπό ανάπτυξη, στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, καθιστώντας το model παγκόσμιο παίκτη στην κατηγορία των luxury ξενοδοχείων.

Το Radisson Blu Euphoria Resort στη Μύκονο θα είναι το δεύτερο θέρετρο πέντε αστέρων του manufacturer Radisson Blu στις Κυκλάδες, μετά το Radisson Blu Zaffron Vacation resort στη Σαντορίνη, και το τέταρτο ξενοδοχείο Radisson Blu στην Ελλάδα. Το νέο ξενοδοχείο στο Νησί των Ανέμων διαθέτει 34 δωμάτια σε οκτώ κτίρια, θέα στη θάλασσα, πισίνες, ιδιωτικό τζακούζι, εγκαταστάσεις ευεξίας, εστιατόριο και υπαίθριο μπαρ στην πισίνα.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που επεκτείνουμε το χαρτοφυλάκιο των resort μας στην Ελλάδα καθώς και τη συνολική μας παρουσία στη χώρα και μάλιστα σε τόσο σημαντικούς προορισμούς, σε συνεργασία με τον όμιλο HotelBrain, έναν από τους κορυφαίους ξενοδόχους στη χώρα. Οι εν λόγω ενέργειες συνάδουν με το αυξανόμενο ενδιαφέρον μας στα resorts παγκοσμίως, καθώς και με τη στρατηγική μας στην Ελλάδα», επισημαίνει ο Elie Milky, αντιπρόεδρος Ανάπτυξης του Radisson Lodge Team.

Ο Πάνος Παλαιολόγος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου HotelBrain τονίζει: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με τη συνεργασία μας με τη Radisson και εκτιμούμε ότι θα επεκταθεί περαιτέρω και σε άλλους δημοφιλείς προορισμούς σε όλη την Ελλάδα, είτε μέσω ξενοδοχείων που βρίσκονται ήδη υπό την ομπρέλα μας, είτε με νεά tasks. Πιστεύουμε ότι ο ελληνικός τουρισμός είναι ένα από τα πιο δυνατά προϊόντα στον κόσμο και το brand της Radisson τον αναβαθμίζει σημαντικά».

Η HotelBrain διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο 81 ξενοδοχείων, δυναμικότητας 5.100 δωματίων, σε 36 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα. Είναι επίσης η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων, με χαρτοφυλάκιο 86 ξενοδοχείων τρίτων σε περισσότερους από 30 προορισμούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.



[ad_2]

Source website link

ΚΕΛΥ ΜΑΒΙΛΗ

Γεια σας, με λένε Κελυ Μαβίλη και ειμαι εκδότρια του <a href="https://nemecismag.gr/">nemecismag.gr</a>. Μου αρέσει η αρθρογραφία και το hobby μου είναι να ταξιδεύω σ εόλο τον κόσμο και να γράφω για αυτά που βλέπω και με εντυπωσιάζουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΤΑΞΙΔΙΑ

Οι ξενοδόχοι βάλλουν κατά του μοντέλου κρατήσεων Airbnb

[ad_1] Οι προκλήσεις στις οποίες καλείται να αντεπεξέλθει ο ξενοδοχειακός κλάδος καθώς και τα προβλήματα με τα οποία βρίσκεται αντιμέτωπος, με αιχμή την ανάπτυξη της οικονομίας του διαμοιρασμού, την εκτόξευση του πληθωρισμού και τον πόλεμο στην Ουκρανία, που ξέσπασε έπειτα από δύο χρόνια πανδημίας, βρέθηκαν στο επίκεντρο της γενικής συνέλευσης της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ). […]

Read More
ΤΑΞΙΔΙΑ

Οι επτά αγορές με τη μεγαλύτερη δυναμική

[ad_1] Στους βασικούς «τροφοδότες» του ελληνικού τουρισμού για το 2022 αναδεικνύονται οι Αμερικανοί, οι Βρετανοί και οι Γάλλοι τουρίστες, οι οποίοι επιδεικνύουν, όπως φαίνεται μέχρι στιγμής, τη μεγαλύτερη δυναμική. Το έντονο ενδιαφέρον των τουριστών από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία αποτυπώνεται στον αυξημένο σε σχέση με το 2019 αριθμό των προγραμματισμένων αεροπορικών […]

Read More
ΤΑΞΙΔΙΑ

Κάνουμε την Αθήνα ελκυστικό προορισμό για τους digital nomads

[ad_1] «Δουλειά μου είναι να εργάζομαι καθημερινά για την μεγέθυνση του τουριστικού προϊόντος ώστε να έχουμε μια καλύτερη χρονιά για την Ελλάδα. Στο υπουργείο Τουρισμού μελετάμε με ψυχραιμία όλα τα δεδομένα και ευελπιστούμε στο να τελειώσει αυτός ο πόλεμος», δηλώνει ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Ready 2 Board» του […]

Read More