Εργαλείο marketing τα επώνυμα τοπικά προϊόντα

[ad_1]

Την επανεκκίνηση του έργου “Τοπικά και Επώνυμα”, από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ), το δίκτυο “AuthenticGreece” και τους λοιπούς συντελεστές του, ανακοίνωσε η ΠΟΞ με σημερινή της ανακοίνωση.

Το έργο βασίζεται σε δράσεις ανάδειξης και κοινής προβολής ξενοδοχείων, προορισμών και παραγωγών – χρησιμοποιώντας ως “όχημα” επιλεγμένα επώνυμα τοπικά προϊόντα.

Πολύ πριν την έκρηξη της πανδημίας, η ΠΟΞ είχε υιοθετήσει την οργανωμένη διασύνδεση του τουρισμού με τη γαστρονομία, μέσα από την πρόταση που διαμορφώθηκε από τους συνεργαζόμενους Φορείς “Authentic Greece – δίκτυο παραγωγών και γαστροτουρισμού” και “We Do Local”, το δίκτυο Φιλοξενίας με έδρα στην Κρήτη, αναφέρει στην ανακοίνωση της η ΠΟΞ.

Συγκεκριμένα, το έργο “Τοπικά και Επώνυμα”, βασίζεται στο Μοντέλο ΤΕΤοΠ, δηλαδή «Το Επώνυμο Τοπικό Προϊόν ως αποδοτικό εργαλείο Advertising Ξενοδοχείων & Προορισμών». Βασικό εργαλείο του μοντέλου, είναι η άμεση επικοινωνία με το ευρύ κοινό μέσα από κοινές ενέργειες προώθησης και προβολής τροφίμων και τουρισμού προς καταναλωτές και δυνητικούς τουρίστες. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι ότι σημαντικές δράσεις προβολής διενεργούνται στα καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων, σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Επιπλέον το έργο ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις “Αυθεντικότητας” για σήμανση και “επώνυμη” χρήση, επιλεγμένων τοπικών προϊόντων μέσα στα ξενοδοχεία, παρουσιάζοντας παραγωγούς και τόπους προέλευσης αυτών. Σκοπός του έργου είναι, από τη μια οι τουρίστες να επαναγοράζουν τοπικά προϊόντα που γεύτηκαν στις διακοπές τους και οι αγοραστές ελληνικών τοπικών προϊόντων να θέλουν να γνωρίσουν τους Ελληνικούς προορισμούς.



[ad_2]

Supply backlink

ΚΕΛΥ ΜΑΒΙΛΗ

Γεια σας, με λένε Κελυ Μαβίλη και ειμαι εκδότρια του <a href="https://nemecismag.gr/">nemecismag.gr</a>. Μου αρέσει η αρθρογραφία και το hobby μου είναι να ταξιδεύω σ εόλο τον κόσμο και να γράφω για αυτά που βλέπω και με εντυπωσιάζουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΤΑΞΙΔΙΑ

Οι ξενοδόχοι βάλλουν κατά του μοντέλου κρατήσεων Airbnb

[ad_1] Οι προκλήσεις στις οποίες καλείται να αντεπεξέλθει ο ξενοδοχειακός κλάδος καθώς και τα προβλήματα με τα οποία βρίσκεται αντιμέτωπος, με αιχμή την ανάπτυξη της οικονομίας του διαμοιρασμού, την εκτόξευση του πληθωρισμού και τον πόλεμο στην Ουκρανία, που ξέσπασε έπειτα από δύο χρόνια πανδημίας, βρέθηκαν στο επίκεντρο της γενικής συνέλευσης της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ). […]

Read More
ΤΑΞΙΔΙΑ

Οι επτά αγορές με τη μεγαλύτερη δυναμική

[ad_1] Στους βασικούς «τροφοδότες» του ελληνικού τουρισμού για το 2022 αναδεικνύονται οι Αμερικανοί, οι Βρετανοί και οι Γάλλοι τουρίστες, οι οποίοι επιδεικνύουν, όπως φαίνεται μέχρι στιγμής, τη μεγαλύτερη δυναμική. Το έντονο ενδιαφέρον των τουριστών από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία αποτυπώνεται στον αυξημένο σε σχέση με το 2019 αριθμό των προγραμματισμένων αεροπορικών […]

Read More
ΤΑΞΙΔΙΑ

Κάνουμε την Αθήνα ελκυστικό προορισμό για τους digital nomads

[ad_1] «Δουλειά μου είναι να εργάζομαι καθημερινά για την μεγέθυνση του τουριστικού προϊόντος ώστε να έχουμε μια καλύτερη χρονιά για την Ελλάδα. Στο υπουργείο Τουρισμού μελετάμε με ψυχραιμία όλα τα δεδομένα και ευελπιστούμε στο να τελειώσει αυτός ο πόλεμος», δηλώνει ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Ready 2 Board» του […]

Read More