Εργαλείο marketing τα επώνυμα τοπικά προϊόντα


Την επανεκκίνηση του έργου “Τοπικά και Επώνυμα”, από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ), το δίκτυο “AuthenticGreece” και τους λοιπούς συντελεστές του, ανακοίνωσε η ΠΟΞ με σημερινή της ανακοίνωση.

Το έργο βασίζεται σε δράσεις ανάδειξης και κοινής προβολής ξενοδοχείων, προορισμών και παραγωγών – χρησιμοποιώντας ως “όχημα” επιλεγμένα επώνυμα τοπικά προϊόντα.

Πολύ πριν την έκρηξη της πανδημίας, η ΠΟΞ είχε υιοθετήσει την οργανωμένη διασύνδεση του τουρισμού με τη γαστρονομία, μέσα από την πρόταση που διαμορφώθηκε από τους συνεργαζόμενους Φορείς “Authentic Greece – δίκτυο παραγωγών και γαστροτουρισμού” και “We Do Local”, το δίκτυο Φιλοξενίας με έδρα στην Κρήτη, αναφέρει στην ανακοίνωση της η ΠΟΞ.

Συγκεκριμένα, το έργο “Τοπικά και Επώνυμα”, βασίζεται στο Μοντέλο ΤΕΤοΠ, δηλαδή «Το Επώνυμο Τοπικό Προϊόν ως αποδοτικό εργαλείο Advertising Ξενοδοχείων & Προορισμών». Βασικό εργαλείο του μοντέλου, είναι η άμεση επικοινωνία με το ευρύ κοινό μέσα από κοινές ενέργειες προώθησης και προβολής τροφίμων και τουρισμού προς καταναλωτές και δυνητικούς τουρίστες. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι ότι σημαντικές δράσεις προβολής διενεργούνται στα καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων, σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Επιπλέον το έργο ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις “Αυθεντικότητας” για σήμανση και “επώνυμη” χρήση, επιλεγμένων τοπικών προϊόντων μέσα στα ξενοδοχεία, παρουσιάζοντας παραγωγούς και τόπους προέλευσης αυτών. Σκοπός του έργου είναι, από τη μια οι τουρίστες να επαναγοράζουν τοπικά προϊόντα που γεύτηκαν στις διακοπές τους και οι αγοραστές ελληνικών τοπικών προϊόντων να θέλουν να γνωρίσουν τους Ελληνικούς προορισμούς.





Supply backlink

ΚΕΛΥ ΜΑΒΙΛΗ

Γεια σας, με λένε Κελυ Μαβίλη και ειμαι εκδότρια του <a href="https://nemecismag.gr/">nemecismag.gr</a>. Μου αρέσει η αρθρογραφία και το hobby μου είναι να ταξιδεύω σ εόλο τον κόσμο και να γράφω για αυτά που βλέπω και με εντυπωσιάζουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΤΑΞΙΔΙΑ

SOS από ξενοδόχους για τη ρευστότητα

Τον κώδωνα του κινδύνου σχετικά με τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεών τους και την έλλειψη ρευστότητας κρούουν οι ξενοδόχοι με επιστολή τους προς το επιτελείο της κυβέρνησης, ζητώντας τη λήψη τριών μέτρων για τη στήριξη των μονάδων τους. Οπως αναφέρουν, οι περιορισμοί που έχει επιβάλει η νέα παραλλαγή σε συνδυασμό με την αύξηση του ενεργειακού κόστους […]

Read More
ΤΑΞΙΔΙΑ

Διεθνές σεμινάριο για το μέλλον του κλάδου

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Κοινό Σεμινάριο (Joint Seminar) που διοργάνωσε το Υπουργείο Τουρισμού την Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου στο ξενοδοχείο “Μεγάλη Βρετανία” στην Αθήνα με θέμα «BEST MED & SMARTMED: Ανταλλαγή καλών πρακτικών και δημιουργία συνεργειών». Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Έργου ΒΕST MED, που χρηματοδοτείται από το Διακρατικό Πρόγραμμα Ευρωπαϊκής Εδαφικής Συνεργασίας «INTERREG MEDITERRANEAN […]

Read More
ΤΑΞΙΔΙΑ

Αισιοδοξία TUI για το τουριστικό καλοκαίρι του 2022

Επαναφορά της τουριστικής κίνησης σε επίπεδα αντίστοιχα με εκείνα του 2019, πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας του κορωνοϊού, προβλέπει για το καλοκαίρι του 2022, με βάση τις υπάρχουσες προκρατήσεις, ο Φριτς Γιούσεν, διευθύνων σύμβουλος της TUI, του μεγαλύτερου ταξιδιωτικού οργανισμού της Ευρώπης. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η TUI, στο πλαίσιο […]

Read More