Κάνουμε την Αθήνα ελκυστικό προορισμό για τους digital nomads

[ad_1]

«Δουλειά μου είναι να εργάζομαι καθημερινά για την μεγέθυνση του τουριστικού προϊόντος ώστε να έχουμε μια καλύτερη χρονιά για την Ελλάδα. Στο υπουργείο Τουρισμού μελετάμε με ψυχραιμία όλα τα δεδομένα και ευελπιστούμε στο να τελειώσει αυτός ο πόλεμος», δηλώνει ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Ready 2 Board» του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

«Όμως, σε αυτή την τραγική συγκυρία, με τις απώλειες ανθρώπινων ζωών, προτάσσουμε πάνω από όλα τον ανθρωπισμό, την αλληλεγγύη και την έμπρακτη στήριξή μας. Είμαστε εδώ για να υποδεχθούμε, να φροντίσουμε και να φιλοξενήσουμε τους πρόσφυγες. Ήδη το κάνουμε και θα συνεχίσουμε ένα βήμα παραπάνω, καθώς θα τους δώσουμε τη δυνατότητα να δουλέψουν στον ξενοδοχειακό κλάδο, σε θέσεις εργασίας που δεν καλύφθηκαν από το εγχώριο δυναμικό. Τέτοιες στιγμές ειδικά, αξία δεν έχουν οι αριθμοί αλλά οι άνθρωποι. Στεκόμαστε στο πλευρό τους και τους στηρίζουμε με κάθε δυνατό τρόπο», επισημαίνει ο υπουργός Τουρισμού.

Ο κ. Κικίλιας τονίζει ότι τα μέχρι τώρα στοιχεία τού επιτρέπουν να είναι αισιόδοξος και υπογραμμίζει τις πρωτοβουλίες και δράσεις του ελληνικού τουρισμού για τους town break προορισμούς. «Θέσαμε συγκεκριμένους στόχους και προχωράμε σταθερά μπροστά. Η έναρξη της πετυχημένης, όπως όλοι ομολογούν, καμπάνιας μας που αγαπήθηκε πολύ για το “greekend” η οποία αφορά αρχικά την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, ήταν ένα αποφασιστικό βήμα».

Κάνοντας ειδική αναφορά στην Αθήνα, ο κ. Κικίλιας επισημαίνει ότι έχει φτάσει πλέον σε ένα επίπεδο ωριμότητας που επιτρέπει data pushed πολιτικές.

«Η πόλη μεταμορφώνεται ανοίγοντας στους επισκέπτες της το παραλιακό της μέτωπο με σημαντικές επενδύσεις και ενδυναμώνοντας το ξενοδοχειακό της δυναμικό στο κέντρο της, με άνοιγμα νέων ξενοδοχειακών μονάδων και ανακαίνιση υπαρχουσών. Παράλληλα, αποτελεί έναν ανερχόμενο ελκυστικό προορισμό για τους digital nomads και με ένα δυναμικό startup οικοσύστημα στον τομέα του τουρισμού», σημειώνει, εστιάζοντας και στον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ως «η πρώτη εικόνα» του επισκέπτη της Αθήνας, συμβάλλοντας καταλυτικά στην εμπειρία του.

Σύμφωνα με τον κ. Κικίλια, η επένδυση σε δημόσιες υποδομές, η αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, η προστασία του περιβάλλοντος, η ενίσχυση των δεξιοτήτων και η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας είναι οι 5 στρατηγικοί άξονες για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, οι οποίοι συνάδουν σε μεγάλο βαθμό με τους άξονες του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Για τον λόγο αυτό εκτιμάται ότι και τα Σχέδια Δράσης που ανακοινώθηκαν πρόσφατα από τον ΣΕΤΕ συμβάλλουν στην προσπάθεια της χώρας για τη δημιουργία ενός πιο εξωστρεφούς, ανταγωνιστικού και πράσινου παραγωγικού μοντέλου.

Ερωτηθείς τέλος για την ανάπτυξη του φυσιολατρικού τουρισμού στην Ελλάδα, ο κ. Κικίλιας ανακοίνωσε ότι η κυβέρνηση προχωρά στη θέσπιση ειδικά εκπαιδευμένων ομάδων διάσωσης για τα βουνά, στα πρότυπα της Ελβετίας της Γαλλίας και της Ιταλίας. «Θέλουμε ο κόσμος να γνωρίζει τη φύση, να την χαίρεται με σεβασμό και, πάνω από όλα, με ασφάλεια», τονίζει.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ



[ad_2]

Supply hyperlink

ΚΕΛΥ ΜΑΒΙΛΗ

Γεια σας, με λένε Κελυ Μαβίλη και ειμαι εκδότρια του <a href="https://nemecismag.gr/">nemecismag.gr</a>. Μου αρέσει η αρθρογραφία και το hobby μου είναι να ταξιδεύω σ εόλο τον κόσμο και να γράφω για αυτά που βλέπω και με εντυπωσιάζουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΤΑΞΙΔΙΑ

Οι ξενοδόχοι βάλλουν κατά του μοντέλου κρατήσεων Airbnb

[ad_1] Οι προκλήσεις στις οποίες καλείται να αντεπεξέλθει ο ξενοδοχειακός κλάδος καθώς και τα προβλήματα με τα οποία βρίσκεται αντιμέτωπος, με αιχμή την ανάπτυξη της οικονομίας του διαμοιρασμού, την εκτόξευση του πληθωρισμού και τον πόλεμο στην Ουκρανία, που ξέσπασε έπειτα από δύο χρόνια πανδημίας, βρέθηκαν στο επίκεντρο της γενικής συνέλευσης της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ). […]

Read More
ΤΑΞΙΔΙΑ

Οι επτά αγορές με τη μεγαλύτερη δυναμική

[ad_1] Στους βασικούς «τροφοδότες» του ελληνικού τουρισμού για το 2022 αναδεικνύονται οι Αμερικανοί, οι Βρετανοί και οι Γάλλοι τουρίστες, οι οποίοι επιδεικνύουν, όπως φαίνεται μέχρι στιγμής, τη μεγαλύτερη δυναμική. Το έντονο ενδιαφέρον των τουριστών από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία αποτυπώνεται στον αυξημένο σε σχέση με το 2019 αριθμό των προγραμματισμένων αεροπορικών […]

Read More
ΤΑΞΙΔΙΑ

Πώς επηρεάζει την τουριστική βιομηχανία η κρίση στην Ουκρανία

[ad_1] “Ψυχραιμία και αναμονή” χαρακτηρίζει τη στάση του ξενοδοχειακού κόσμου της Ελλάδας, μετά και τις πρόσφατες εξελίξεις στην Ουκρανία. Αυτή τη στιγμή δεν παρατηρούνται ακυρώσεις τουριστικών πακέτων για την Ελλάδα, αλλά δυνητικά μπορεί να εξελιχθεί σε πρόβλημα η παρούσα κατάσταση. Οπως τονίζει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας Αλέξανδρος Βασιλικός, “προφανώς […]

Read More